Bling naglar :)

Hej hej! :D Idag/igår så fixade jag i ordning naglarna och tänkte att jag ville ha mycket bling^_^hehe. Så fick det bli! Cirkus-bling naglar kanske man kan kalla det? Hursomhelst så kommer jag nog inte kunna skriva något under helgen och framåt eftersom jag inte kommer att ha tillgång till dator då :( men när jag kommer hem så ska jag nog kunna bjuda på många fina bilder. Här kommer alltså några bilder på mina nuvarande naglar och om jag lyckas så ska jag försöka göra ett tidsinställt inlägg, kanske till på söndag? Som jag skriver idag då, med bild på en tidigare nagel-design så att säga :) Hoppas ni får en trevlig helg! Kram
:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt!! :D

2011-08-05 @ 14:47:39
Postat av: Matilda

Snygga! Är de äkta eller lösnaglar? ^_^

2011-08-05 @ 19:59:09
URL: http://www.kirakiracho.blogspot.com
Postat av: Matilda

SV: Inte jag heller. Men dina var väldigt fina!

2011-08-06 @ 10:43:26
URL: http://www.kirakiracho.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar:

Trackback