Nästan chai-latte? :P

Hallo! :D Jag tänkt göra ett inlägg igår kväll men det var nämligen så att internet inte fungerade helt plötsligt (fast det är fixat nu). Men det var väldigt synd eftersom jag satt där med myströja och en kopp te och tänkte kolla på Clannad, men nehe så blev det icke. Så i stället kollade jag lite på national geographic channel, något om bevis för att big-foot existerar ^_^ Hursomhelst, idag tänkte jag göra något extra gott till frukos så det blev en nästan-chai-latte :D Eftersom jag inte hade chai te så blev det ju ingen riktig. (Chai-latte är chai-te med olika kryddor och skummad mjölk, mums!) Mycket skum ska det vara! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske gå ut och fota lite? Vi får se. :) Kram
Näästan klar med bilden :) nu är det bara ängeln som jag ska fixa lite med^_^

Kommentarer
Postat av: Matilda:)

Oj! Då är du 2 år äldre än mig:D Ska det bli kul att börja gymnasiet? Vilken linje ska du gå? ^^

2011-08-18 @ 16:59:13
URL: http://www.kirakiracho.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar:

Trackback