Hej! :)

Hej på er :D Idag har jag varit ute och sprungit en runda med en kompis, det gick faktiskt bra tycker jag, och så känner man sig duktigt^^.
Här kommer steg för steg guiden för sommriga naglar :) hoppas ni gillar den.
1, Bas-lack för att skydda nageln och för att nagelacket ska sitta kvar längre :)
2, ett lager med en glittrig ljus blå färg.
3, Jag målade ett brett vitt streck, snett över nageln. Och sedan flera tunnare streck i flera färger. (Det vita strecket är till för att färgerna över ska synas bättre)^^
4, Några söta dekorationer :D
5, Jag tog ett genomskinligt glitterlack för att piffa till det lite extra, och sedan top-lack för att det ska hålla längre.
Jag gjorde lite olika mönster på varge nagel, med denna regnbågen gjorde jag på lillfingrarna.
Resultatet:
kram :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för tipsen!! Kanske ska prova nåt liknande när jag fixar mina nästa gång:)

2011-07-21 @ 22:52:36
URL: http://www.kirakiracho.blogspot.com
Postat av: Rooda

Mmm visst!!

2011-08-02 @ 16:19:47
URL: http://bestgirlofftheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar:

Trackback