YES! :D

Jajemen, äntligen har det nya utséendet till bloggen blivit klart, det är min duktiga syster som har fixat allt! :) Tack så mycket<3 Jag tycker det blev jätte fint!
Tyvär blev det inget nagelfixande igår :/
Det blev i stället lite städning och sedan film mys, med marmelad macka och en kopp té ^_^<3
Filmen jag kollade på heter "Ponyo på klippan vid havet" en jätte mysig film man blir glad av :D rekomenderas verkligen! Snart ska jag iväg och leta födelsedags present till en kompis som snart fyller år, men förhoppningsvis fixar jag naglarna senare idag. Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Moa

superfin blogg

2011-07-20 @ 19:19:56
URL: http://mooafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar:

Trackback