Mysig låt

Hejsan^^ ÄNTLIGEN FREDAG! (och fredagsmys)<3 Vi ska äta pizza idag och det ska bli jätte mumsigt :D Jag kollade på tv för en liten stund sedan och då hörde jag den här låten:
Jag tycker den är jätte mysig! Den är med i filmen "Bilar 2", tyvär har jag inte sett den ännu. Men den verkar faktiskt bra så jag vill se den! :D I kväll utser jag en vinnare i min veckansblogg tävling, (just det, jag passar på att berätta: Eftersom jag är lite oteknisk så kommer jag helt enkelt lägga in en länk till vinnarens blogg på varge inlägg jag gör i en vecka^^ i stället för att göra en länk i kanten, men det är ju inte sämre det :) Ni får alla ha en underbar helg och en fantastisk fredag! Kram<3

Kommentarer
Postat av: XTIO - UNDERHÅLLNING TILL 100%

aha vad roligt? grund eller gymnasiet? :) idag ska jag bara ta det lugnt :P kramar

2011-09-02 @ 18:37:38
URL: http://xtio.nu
Postat av: XTIO - UNDERHÅLLNING TILL 100%

aha nice. vad pluggar du då? kramar

2011-09-02 @ 20:23:53
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar:

Trackback