Ny vecka :)

Hejsan!^^ Nu i helgen har jag inte kunnat skriva eftersom vi har varit hos mormor & morfar :) Jag har vart på marknad och ätigt massa gott... donuts :D Hehe. Jag måste också berätta att i fredags hade vi "Grafitti dag" på skolan! Det var jätte kul och de träskivorna som vi målade på hänger utanför skolan nu. Jag köpte några färgburkar, det var nämligen en stor vägg de hade satt upp som alla fick måla på. Och hemma hos mormor & morfar fick jag måla på deras garage dörr :D Det var jätte skoj! Så nu vill jag köpa mer färg och en stor träskiva som jag kan måla på^_^ lite bilder:
Spettekaka :D mums^^
På kvällen kollade jag på en smurf-film ;D
Dagens goda middag^^ Soppa med bröd o svamp :D

Kommentarer
Postat av: TikkTakk

sv: Yeey, tack så mycket! :3

2011-09-13 @ 17:37:03
URL: http://tikktakk.blogg.se/
Postat av: ema

ooh den filmen är så bra! ^^

2011-10-25 @ 16:43:48
URL: http://emmagberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar:

Trackback